vineri, 12 iulie 2013

Esarfe

Brandusa, uite:












10 comentarii:

Ella spunea...

ce frumoase sunt!!

CCristinaC spunea...

De ultima m-am indragostit. :)

ghemulet spunea...

Modelul 5 si 6 sunt suuuperbe.Si eu ma gandeam zilele acestea sa ma mai apuc de crosetat..macar asa..in fata tv-ului..sa nu uit cum se face :))

Brindusa spunea...

Primul model vreau musai Cristina, daca gasesti aceleasi culori e perfect, daca nu ce culori vrei tu lasa imaginatia sa zburde:)
O sa ma uit si la celelalte dar acum sunt in concediu si nu prea acces la net!
Mersi mult Cristina!

cristina spunea...

brandusa, te astept sa te intorci din concediu si sa facem schimb de e-mail, ca sa discutam. intre timp ma apuc de treaba. sa dai un semn cand revii, ca sa-ti arat pe mail culorile.

Brindusa spunea...

Cristina poti sa-mi lasi en comentariu cu adresa ta te rog!

cristina spunea...

brandusa, daca te duci pe profilul meu, in partea stanga o sa ai e-mailul meu. nu prea pot sa pun adresa aici, ca am inteles ca o iau spammerii si ma trezesc cu spamuri multe dupa aia.

Brindusa spunea...

Am trimis mail!

plastic planters spunea...

Good one! The ideas are really new and very attractive to look at.

cristina spunea...

plastic planters, i saw your website, it is great!